Spa, Lunch, Fika





Silvia <3 drog iväg till skolan idag runt 09.00 sen vid tio var det dags för spa.
En riktig "spa-upplevelse" blev det minst sagt när vi kom fram till Axelsons i Odenplan, då jag möttes av min spa-terapeut, som var en tjej från Eskilstuna som jag har festat med ett par gånger, PaulinaRANDOM?! Haha lite skumt att hon fick se mig näck, hoppas hon inte får men för livet bara. Hon var grymt duktig iaf och rekommenderas starkt! Denna behandling nedan tog jag, den kostade 300 :- för en timmes ompyssling av både kropp och ansikte. Helt värt! Därefter blev det lunch på ett grymt "nyttighets-ställe" i odenpan sedan en kaffe på Waynes.


Moor-Mud Lerinpackning och application
En varm helkroppsinpackning med mineralrik lera som ökar hudens fuktighet. Välgörande för stela leder, trötta muskler, akneproblem och dålig blodcirkulation. Behandlingen inkluderar även ansiktsrengöring, lermask och en avstressande ansiktsmassage med akupressur. Därefter  avslutas behandlingen med en mineralrik kräm som blandas med aromaolja från revitalizing son appliceras på kroppen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0