Blandade känslor..




Silvia messade mig på morgonen idag o sa att vi hade fått antagningsbesked för VT vilket för min del skulle bli rätt avgörande för vilken stad jag ska bo i, Stockholm eller Eskilstuna.
 När jag fick se antagningsbesked så var det avgjort, det blir flytt tillbaka till Eskiltuna efter nyår..
 Blandade känslor då jag har receptionist-jobbet här och kanske även grönan i sommar..
Men samtidigt så har jag garanterat boende och nu skolan i Eskilstuna.
 Men fasen, jag gillar Stockholm, har varit här sammanlagt nästan 2 år nu och det är ju så sjukt stor skillnad på Stockholm o Eskilstuna, känns liksom som att jag har "växt ur" Eskilstuna. Inget är nytt där längre. Har varit på de flesta ställena, känner igen de flesta människorna och har hunnit fått en uppfattning av de flesta. Förhoppningsvis så blir det annat på MDH. Planen är iaf att föröska hitta något boende till/över sommaren här i Stockholm.  


Hem till mysiga lägenheten i Torshälla

Och hem till min favoritnos <3

Och kära mamma <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0