Premiär på premiär




Första gången jag var på premiär på bio trodde jag skulle vara något alldeles speciellt. Men till min förskräckelse så ver det just det de inte var. Det verkade som att alla skulle leka smarta o INTE gå på premiären just för att det är premiär, för att istället ta en dagen efter då det kommer vara fullt DÅ istället haha suckers, jag var iaf först!:)

Iron man II, som egentligen inte är min typ av film om man säger så, är väldigt välgjord o en riktigt bra film helt enkelt. Även om man som jag, inte diggar sci-fi, fantasy o sånt så är den riktigt sevärd o mitt i all action så finns det faktiskt ett inslag med såväl komedi som drama. Dock spinner filmen lite väl mycket på ettan, det är väl det enda som var mindre bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0